چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
 
محمدعلی رضازاده رئیس کمیته آموزش هیئت بسکتبال گیلان :
پرورش بازیکنان مستعد دستاورد لیگ استان خواهد بود . 
 
حمدعلی رضازاده رئیس کمیته آموزش هیئت بسکتبال گیلان :
پرورش بازیکنان مستعد دستاورد لیگ استان خواهد بود . 
/هدف توسعه آموزش از بازیکنان ، مربیان و داوران خواهد بود .
 
 
سرویس ورزشی موج برنا  - تلاش و تکاپوی تیمها در میدان مسابقه مورد آزمون قرار می گیرد و می تواند شروع خوبی برای همه دست اندرکاران تیمها باشد .
🔹محمدعلی رضازاده رئیس کمیته آموزش هیئت بسکتبال استان گیلان با بیان اینکه لیگ بسکتبال جام پسران باران ۹۸ اولین گام برای پرورش و توجه به بازیکنان بومی بود ، افزود : در ابتدا شروع به کار هیئت و برنامه تدوین شده توسط دکتر رفیعی و در بخش برنامه میان مدت ، بلند مدت قرار بود با توسعه آموزش و پرورش بازیکنان بومی مورد توجه قرار بگیرد که رفته رفته این موضوع در صورتجلسه و اساسنامه لیگ حضور بازیکنان غیربومی کاهش داشته و همچنان این موضوع مورد توجه است و انشاالله در لیگ آینده هم مورد توجه قرار خواهد گرفت .
محمدعلی رضازاده آموزش در سطوح مختلف از بازیکن ، مربی و داور را در ورزش ، خصوصا بسکتبال پراهمیت برشمرد و افزود : خوشبختانه با برگزاری کلنیکهای متعدد در مربیگری ، امروز شاهد حضور مربیان جوان ، پرتلاش و مستعد در آقایان و بانوان هستیم که حضور در لیگ انگیزه ای شد تا در این راه ثابت قدم باشند .
 رئیس کمیته آموزش هیئت بسکتبال استان گیلان ضمن بیان اینکه ، تلاش و تکاپوی تیمها در میدان مسابقه مورد آزمون قرار می گیرد و می تواند شروع خوبی برای همه دست اندرکاران تیمها باشد ، بیان کرد : لیگ امسال در سطح مناسب و مطلوبی برگزار شد و به دلیل کیفیت مسابقات در بسیاری از دیدارها شاهد حضور هواداران بسکتبال در سالن مسابقات بودیم .
رضازاده در پایان به اهمیت توسعه آموزش اشاره کرد و افزود : آموزش و یادگیری تمام شدنی نیست و هر روز و هر لحظه باید یادگرفت ، با تعاملی که با کمیته مربیان و داوران صورت گرفته و در راستای خط مشی و برنامه های تدوین شده هیئت استان ، امیدواریم برای یک برنامه ریزی مدون برای هماهنگ سازی تمرینات ، خصوصا در سطح پایه به نتیجه برسیم .
وی در پایان گفت : مربیان همانند معلم هستند و الگو شاگردان خود و همین مسئله می تواند در اخلاق و رفتار ورزشکاران موثر باشد . همانگونه که یک بازیکن تحت تاثیر سبک بازی مربی خود در رفتار و سبک ورزشی همان را ادامه خواهد داد و امیدواریم بتوانیم در بحث آموزش هم در تکنیک ورزشی و هم اخلاق پهلوانی موثر واقع شویم .
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna